úterý 29. července 2014

PO: volno. Beru směnu v práci za nemocnou  a unavenou kolegyni. Sama jsem už energeticky na dně. Z osmi dnů, jsem sedm v pracovním procesu a to minimálně při třináctihodinových směnách člověka trochu zmůže.    
ÚT: volno. Budík mocně zvoní a já jej s ještě větší razancí vypínám. Tělo i hlava prostě nemá sílu podnikat jakoukoliv fyzickou aktivitu. Poslední pracovní den a pak beru pádlo do ruky a razím s mužem na kratší vodáckou dovču.
ST-NE: dovolená. Po xxx letech jsem si vzala na pár dní volno. No, nedopadlo to zrovna slavně: řeka plná jak D1 před víkendem, kempy hlava na hlavě, lidi, kteří nepřijeli vychutnávat vodu a přírodu, ale spíše konzumovat alkohol po hektolitrech, počasí buď průtrž mračen nebo vedro jako na Sahaře a nakonec nám ochořelo dítě. Ačkoliv jsem s sebou vezla běžecké potřeby, nakonec nebyla příležitost a síla užít si běh na druhém konci republiky. Představa versus realita; úplně jiná písnička. Stane se, takže se vracím si odpočinout do normálního pracovního režimu.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: