středa 20. srpna 2014

PO: 12 km ČL-Peklo, trail + posilovna. VFF se dostaly téměř do fáze nepoužitelnosti, takže bylo na čase udělat si výlet do Prahy a rozbít prasátko. Jak už u mě bývá zvykem, přivezla jsem si jiný model než jsem původně zamýšlela. Spyridonky, které mi dělaly společnost posledního 3/4 roku se bohužel na náš evropský trh nedováží, takže jejich sestřičky s označením MR mě měly zachránit. Tak se ale nestalo, neboť bačkůrka 37 malá a 38 velká. Nakonec jsem si tedy odvezla zářivě růžový Treksport za sníženou cenu.

Umělecký počin na kozí farmě okolo které běhávám 
VFF Treksport
+ svrchní část je příjemně prodyšná s přezkou na suchý zip k dotažení. Ideální obepnutí přední části chodidla bez míst, jež by způsobovaly odřeniny
+ agresivní vzorek, který chrání jednotlivé prsty
- hrany protažené gumové podrážky v oblasti paty způsobují odřeniny
- skokový přechod z agresivního vzorku na prstech do hladké oblasti příčné klenby, vytváří nepříjemné otlaky na palcích ( doufám, že si nohy zvyknou a přizpůsobí se, jinak se obávám, že nebude možné přes bolest absolvovat větší objemy )


ÚT: 30 km online inline. Sebrala jsem trochu té odvahy a v rámci časových úspor jsem se rozhodla, že cestu na cyklostezku budu nově absolvovat rovnou od prahu domu na bruslích. V Lípě sice není zvykem potkávat bruslaře na silnicích, ale kvůli dvěma kilometrům k začátku cykloturistické trasy se nebudu zdržovat chůzí. Krásně se mi tak povedlo kompletně optimalizovat moje kolečkové výlety: zbytečně se nezdržuji a netřeba cestovat s batohem, který by obsahoval boty a pitný režim ( zajištěno potůčkem a studánkou ).      
ST: 7 km ČL trail
ČT: volno
PÁ: volno
SO: 13 km Sosnová trail. Návštěvu u rodičů jsem spojila s tréninkem a dopřála si kilometry na mém nejoblíbenějším místě světa. Odpočaté nohy si radostně užívaly každého kroku po známých pěšinkách. Sem totiž patří moje srdce, hlava i tělo...
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------        

Žádné komentáře: