středa 4. září 2013

Ještě dnes a zitra 15 pracovních hodin... a pak se do toho zase obujeme, jakože vážně!
Jak jsem slíbila, tak jsem učinila (sice startuji pomaleji, ale nějak se začít musí)

PÁ: 9 km Sosnová, trail přes Peklo. Byla to bomba pro moji dušičku; běžet a odprostit se od všeho a všech. Špatně se to vysvětluje, ale tam v lese si vždycky uvědomím, co je pro mě důležité a skutečně hodnotné. Nepotřebuji se obklopovat drahými věcmi a komfortem, ale potřebuji mít kolem sebe ty správné lidi. Osoby, které mi jsou skutečnými přáteli. Lidi, kteří za mne postaví, a se kterými se mohu podělit o radost i starost.
SO: 11,5 km Sosnová, trail přes Peklo. No tak dnes to bylo skutečné peklo. Po té pauze mě stašlivě bolely lýtka, a tak jsem si nemile připomněla první dny mého pobíhání, kdy jsem nemohla vstát ani z postele. Abych neběžela s plným žaludkem, omezila jsem se při snídani pouze na šálek kávy. Hlad mě dohnal při zpáteční cestě, dostupná energie klesla na nulu a sebemenší stoupání získalo podobu výstupu na Everest.  
NE: 35 km cyklistika. Oprášila jsem svoji oblíbenou trasu kolem Spící panny. Víte, že je houbařská sezona v plném proudu? Jak se to pozná? V lese je neskutečný svinčík. Strašně mě to rozezlilo, lidi se odcizili přírodě a když už jednou v roce vstoupí do lesa, chovají se jako hulváti.  

Jo a rozhodla jsem se prodat svoji silničku. Je cca. 1,5 roku stará a ve velmi dobrém stavu. BH Volan L15t. Najeto odhadem do 2000 km. Jedná se o juniorské kolo (velikost 44), vhodné pro osůbku nižšího vzrůstu - max 1,6 m. Takže, pokud by měl někdo zájem, ráda ji předám do dobrých rukou (či spíše nohou) za rozumnou cenu.

Obrázek je pro ilustraci stažen z: http://kolo.cz/clanek/bh-l15t-volan-4-3-ms-tiagra-2009
Na internetových stránkách jsou jeho technické parametry
Vlastní fotku nemám. Kolo je v jiné barevné kombinaci: černo-stříbrná.
 
 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentář:

ryba řekl(a)...

Budu to sledovat, jestli to dodržíš. Musíme makat a makat atím nemyslí práci. :)