pondělí 16. září 2013

PO: 9 km  + 3,5 km (v noci z práce) Sosnová, trail skrz Peklo. Lehký deštík nebyl vůbec špatný, ba naopak příjemně osvěžil. Večer jsem nestihla poslední autobus do vesnice, asi i tak trochu záměrně, protože potřebuji zjistit, zda jsem schopna a ochotna běhat v nočních hodinách po neoblíbeném asfaltu a místy neosvětlené cestě - jsem. Ušetřím 16 korun a cesta mi zabere miň času než tomu s těma pneumatikama.  
ÚT: 8 km Sosnová trail
ST: volno
ČT: běhala jsem s klukama za malým plastovým míčkem - florbal
PÁ: 8 km Sosnová, trail Peklem
SO: volno. Mému tělu došlo až dnes, že po X letech hrálo florbal, takže jsem se cítila jakoby mě mnohonásobně přejel parní válec - bolel mě celý člověk.
NE: 24 km Sosnová-Peklo-Zahrádky-Sosnová-Srní-Okřešice-Sosnová. Trochu jsem se rozšoupla, zase mě totiž dohonilo to nutkání dokázat si, že mám i na víc než jen na desítku. Ke konci to byl ale trochu boj, neboť jsem s sebou neměla žádnou vodu a energetickou potravinu. Teměř 100% terénu ve VFF.
Pavlíkovo údolí
  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  

Žádné komentáře: