čtvrtek 31. ledna 2013

PO: volno
ÚT: squash
ST: spinning
ČT: 8 km Erbenka, trail. Plánovala jsem delší štreku, ale ... poobědvala jsem fazole s chilli, asi
               netřeba více dodávat
PÁ: volno ( žaludek stále zlobí )
SO: 11 km Sosnová, trail   
NE: 11 km Sosnová, trail 

  Výjimečně jsem dnes sáhla do repertoáru své spinningové hudby, tahle 
skladbička mi dokáže pěkně zvednout tepovku

Ze zvědavosti jsem zabrousila do termínovky... a představte si, co jsem objevila !!! Tak kdo si taky střihne Bosou Nohu? Jasně, trať je sice kratší, ale příležitost proběhnout se na tak ojedinělé a ofiko bosoběžecké akci, to si zkrátka nemohu nechat utéct :-D  http://www.machacrunfest.com/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: