úterý 5. února 2013

PO: volno
ÚT: spinning. Namixovala jsem si skutečně jedovatý hudební doprovod = už po 10 minutách
                      jsem myslela, že asi omdlím
ST: volno. Zdravotní procházka 9 km s Gastonem a Johnym, objevujeme alternativní běžecké
                tratě. A tahle se mi docela líbí: louka, les a pitný režim zajištěn potokem.... jenom
                na můj vkus při zpáteční cestě moc asfaltu - pozměníme  
ČT: 10,5 km přes Erbenku na Radešín, trail
PÁ: spinning. Lehké vyjetí zatuhlého svalstva ( asi blbě a nedostatečně protahuji, trojhlavý
                    lýtkový táhne ) 
SO: +- 17 km Sosnová - Okřešice - Srní. Potkala jsem 3 sluníčka ( rozumějte další běžce, dovoluji si je takto soukromě nazývat, neboť mi pokaždé svým úsměvem vykouzlí jeden na mé vlastní tváři, prozáří další cestu a tak nějak vnitřně pookřeji - díky sic nevyřčenému, avšak tiše sdílenému pocitu sounáležitosti a spojenectví ). Poslední runner se mi tiše objevil v zádech, předběhl mě a já se rozhodla jej pronásledovat, zrychlila jsem a ... vydrželo mi to zhruba 2 km, pak mi ten kamzík zmizel definitivně v lesním labyrintu. A já se v tom bludišti opět ztratila, naštěstí jsem se někde napíchla na značení po krosmaratonu a zdárně docupitala až do Sosnové. Příště beru garminky, vůbec netuším kudy jsem to hnala.    
NE: 10,5 km Peklo, trail. " Tak kolik jsi přinesla divočáků ? "
                                      " Co, prosím ? "
                                      " Asterix a Obelix přeci vždycky přinesli z lesa nějakého toho kance "
Trochu sarkastická reflexe současné situace :-D.
Ano, jsem sice malá jako Asterix, široká jako Obelix a lítám v lese plném divočáků.... jenže jsem silná asi jako Idefix, tudíž mohu být ráda, že si spíše nějaký kanec nepřinesl na zádech mě      
    

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: