neděle 27. ledna 2013

Ačkoliv se mi do toho nechce, cítím jistou povinnost provést bilanci loňského kalendářního roku. Stál za zlámanej groš. Zranění mi ubralo kilometry, tři práce mě připravily o čas a přidaly mi na vráskách a pár kilech.. Takže krom první závodní zkušenosti nic pozitivního. Je tedy na čase trochu promíchat karty. Plánuji zopakovat si duatlon, pár přátel mě láká na půlmaraton v Ústí, když se mi podaří poprat se s technickou stránkou inlajnů, tak se podívám do Berlína a stále tu visí otázník nad vysněným horolezeckým krosmaratonem. Tak uvidíme, kolik položek se mi letos podaří odškrtnou si ze seznamu. Aktuálně je pro mě prioritní zbavit se "menší" tukové zásoby, jelikož se obávám, že pračka mi oblečení asi nesrazila.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: