čtvrtek 27. prosince 2012

Minulý týden: houser a noční šichty za nemocnou kolegyni, netřeba asi více rozvádět, jednoduše fyzicky nepoužitelná.

S energií jsem se potkala až po příjezdu na vesnici. Já to říkám furt, že jsou místa, kde je tráva zelenější ( či aktuálně sníh bělejší ) a nebe jasnější. Místní plátek mě hned poinformoval o divokých nájezdech agresivních čuníků na zdejší vesničany. V lese není radno se potulovat; jedno setkání tváří v tvář už mám za sebou a rozhodně nestojím o další, tudíž střelka kompasu tentokrát pouze na západ.  
   
PO: 10 km Sosnová - Česká Lípa, trail i asfalt. Místo štědrovečerní večeře jsem nazula topánky
                 a nadělila si vánoční výlet. Jenom škoda, že to počasí nebylo slavnostnějšího
                 charakteru: mlha přede mnou, mlha za mnou. Reflexní páska, kterou jsem se
                 výjimečně a zodpovědně vybavila, byla při téměř nulové viditelnosti k ničemu.
ÚT: 12 km Sosnová, trail. Test prstových ponožek od Ježíška... voděodolné tedy nejsou,
                 ale mrazuvzdorné naštěstí ano
ST: 8 km Sosnová. trail. V záři slunečních paprsků
ČT: 16 km ÚnL, trail. Do kopce z kopce, dnes trochu výše, dále a déle. Občas se potřebuji
                 utvrdit, že stále věřím v platnost úvodního citátu
PÁ: volno
SO: volno
NE: 7,5 km ÚnL, asfalt. V noci z práce domů. Po třetí dvanáctihodinové šichtě sice nohy
                  mlely z posledního, ale hlava to po tom čase v robotě zase recipročně vyžadovala


Najdi deset rozdílů :-D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: