pátek 11. ledna 2013

PO: volno
ÚT: squash
ST: 11 km trail, ÚnL. Nebyla to kozí stezka, ale kraví dálnice, brodila jsem se v něčem, co asi
                 nebylo jen obyčejné bahno, fuuuj .... alespoň se našel pořádný důvod proč vyprat ty
                 běžecký hadry
ČT: spinning
PÁ: 8 km trail, ÚnL. A po bahnu přišlo náledí. Děda Mrazík mávnul svojí hůlkou a seslal k nám v
               vločky a trochu toho slunka
SO: +- 16,5 km Sosnová, trail. Já tušila, proč tak trochu šetřit síly na víkend. Skrze okno ranního rychlíku směřujícího na sever jsem pozorovala, jak se rozedněnívá. Příroda v příkrovu čerstvého prašanu, jež se blyštěl pod azurovou oblohou, ve mně stupňovala běžeckou nedočkavost. Myslím, že tohle byl pro letošní zimu ten nejkrásnější zážitek. V doprovodu soulových rytmů jsem se vydala přes louky a lesy. Naplnila mě radost z pohybu a té krásy, která mě obklopovala. Žádná únava, bolest, zbytečné myšlenky .... jen energie, harmonie a emoce.
NE: 10 km Sosnová, trail 

Běh mě začal skutečně bavit až ve chvíli, kdy jsem se ho naučila prožívat

 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: