neděle 16. prosince 2012

PO: volno
ÚT: squash
ST: 9 km Erbenka
ČT: volno
PÁ: 9 km Erbenka. Dnes to nesedlo. Sněhová nadílka a mráz mě potrápily. Při své výšce
               jsem se ( ne zrovna moc úspěšně ) po pás brodila prašanem. O citlivost v prstech
               jsem přišla už po prvním kilometru a její návrat byl tentokrát dost nepříjemná
               záležitost - i přes veškerou snahu jsem se puchýřům zkrátka nevyhla    
SO: spinning
NE: 10,5 km Sosnová, trail přes NPPP. Výrazné oteplení mi dovolilo se běžecky vydat do Pekla.
                    Mlžný opar, jež se snesl do údolí Robečského potoka, vytvořil zvláštní atmosféru,
                    nikoliv však ponurou, spíše jiskřivě mysteriozní a v určitých místech až tak nějak 
                    pohádkovou  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: