neděle 23. září 2012

Tak se nám těch pár dní trochu protáhlo :-(. Během té doby jsem si občasně dopřála nějaký ten běžecký ( nově i v okolí Erbenky ) a cyklistický ( krajinou u Tisé ) výlet, ale v součtu jsem úplně vypadla z tréninku, což je pár dní před závodem docela průšvih. Mimo to jsem "úspěšně" nabyla o nějaké to kilo, probděla nespočet nocí, zestárla minimálně o deset let a z bytu vytvořila squat, v němž by se sotva našla pod záplavou studijních papírů a pohozených kalkulátorů podlahová krytina. Zdárně jsem ale přežila tenhle první blázinec a mohu pokračovat směle v dalším...

SO: 25 km cyklistika. S tatínkem jen tak rekreačně. Bylo v plánu pokračovat  běžecky
                 s hafanem, ale po pár krocích jsem to vzdala. Jeden by čekal, že klenba bude po
                 takové době odpočatá a zesílí, bohužel naopak. Překvapilo mě to, prostě se ve
                 mně něco zlomilo a já nenašla sílu té zatracené bolesti čelit.
NE: 10,5 km Sosnová, trail skrz Peklo ( 8 km bosky ) + 35 km cyklistika . Když to nejde
                    s botama, tak to půjde bez nich! Potřebovala jsem si připomenout, proč
                    to nevzdat. A odpověď vždy naleznu tam, kde .... vy už přeci víte, kde mám
                    srdce  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Ahoj Wuxi s nohou me to mrzi, co myslis, pujde to bosky na snehu ? :-D

Jinak Ti urcite muzu soporucit (minimalne na super diagnostiku) tohle:

http://www.clpa.cz

Delaji fotbalisty, napr Spartu a narodak. Jsou nejlepsi.

wuxi řekl(a)...

Ahoj, to uvidíme až příjde první nadílka :-D. Ale více než-li sníh mě trápi představa asfaltu.

Chystám se v nejbližší době na návštěvu u Pana doktora kvůli novým vložkám do bot ( současné mám již oběhané a ochozené ), tak uvidíme, jakými moudry mě obdaruje.

Jinak doufám, že tí na startu UUU budu moci popřát: šťastnou štreku ;-)