čtvrtek 23. srpna 2012

PO: volno
ÚT: volno. Ach jooo - samá práce a učení. Potřebovala bych, aby den měl trochu více hodin
ST: 43 km cyklistika
ČT: 43 km cyklistika. Večerní výlet, ideální teplota i nálada, tudíž perfektní projížďka.
                Je fascinující, jak má duševní rozpoložení významný vliv na podaný výkon.
                U sebe jsem přišla na to, že si sportovní aktivitu nejvíce užívám a zároveň mám
                nejlepší časy, když jsem buď totálně nas... naštvaná nebo když je Šťastná šťastná
PÁ: squash. Po roce jsem opět zavítala do haly a lítala po kurtu jako zběsilá. Tohle mě prostě
                   baví, zvláště pak, když si herně sednete s partnerem. Sice se obávám, že zítra
                   v ruce neudržím ani hrnek s kafem, ale to mě rozhodně neodradí od oprášení
                   rakety
SO: 38 km cyklistika
NE: Sláva nazdar výletu...
S partou báječných lidí v okolí Úštěka na prodlouženém víkendu. "Povinnou" dovolenou jsem si suprově užila. Výlety, táborák, grilovačky i čas na lehké popoběhnutí jsem si našla ( jen tak mimochodem - není nad to snídat čerstvě natrhané ovoce ). Škoda jen, že všechna nabytá energie okamžitě po příjezdu do ÚnL skončila spolu s nervama v kýblu. Pracovní, studijní a další vytížení mě nutí si nedobrovolně vzít sportovní dovolenou na pár dní



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: