středa 15. srpna 2012

PO: volno
ÚT: 24 km online inline
ST: 45 km cyklistika. Relaxační vyjížďka s přítelem. Cyklostezkou podél Labe, zakončeno
                 koupačkou v řece. Tenhle týden pojímám tak trochu odpočinkově
ČT: volno
PÁ: 35 km cyklistika.Tentokrát sama, takže jsem zase trochu šlápla do pedálů. Neplánovaně
                 jsem trhla rychlostní rekord při sjezdu do Rtyně. Dočasně mi ochrnuly mi prsty
                 na pravé ruce, takže jsem nemohla brzdit, asi nade mnou byli všichni svatí a tak
                 jsem se nikde nerozmázla
SO: volno. Zahradní párty rodinného kruhu 
NE: 20 km Sosnová, trail. Běžecká návštěva

Poprvé jsem měla dvounohého parťáka, který se se mnou vydal napříč Peklem :-D
Poprvé po strašně dlouhé době jsem opět zdolala trochu delší vzdálenost
Poprvé jsem běžela bez sluchátek a byla schopna jakžtakž konverzovat

Těch poprvé by se tu našlo zajisté více, každopádně to nebylo ( doufejme ) naposledy. Možná ještě nepatřím do starého železa :-)

Děkuji tedy Petrovi za příjemnou společnost, vzájemnou výměnu bežeckých zkušeností a milou rozpravu
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Bylo to moooc dobre odpoledne a ani neprselo :-D

Poprve jsem bezel v uplne uzasnem lese a blatickem, skakanim, potuckem, drevenyma mustkama a piskovcovejma skalama :-)
Poprve to bylo celkem rychle a a sotva jsem stacil sledovat nohy prede mnou a jak rychle to uteklo !
Poprve jsem pil s potoka ! :-)
Poprve jsem behal uplne bos jako kos :-)

Urcite to zopakujeme a urcite jsem dluznikem :-)