čtvrtek 27. září 2012

PO: volno
ÚT: volno
ST: 11 km trail na Střižáku ( 3 km bosky ). Zase mě to začalo pořádně bavit až na posledních
                 kilometrech při zpáteční cestě :-)
ČT: +- 33 km cyklistika
PÁ: volno
SO:  
Duatlon Mělník 
Mezi ženami těsně pod bednou, bramborová :-). V celkovém pořadí 30. místo ( time: 1:43 ).


Nerada prohrávám = nerada závodím, tudíž odhodlat se k účasti mě stálo dost přemlouvání. A nebýt zaplacené registrace, tak se vzhledem k tréninkovému výpadku asi ani nezúčastním. Nakonec jsem se ale odhodlala a po X letech se postavila na start. Domů jsem si přivezla úchvatný zážitek.

Původní žebříček cílů
- přežít
- dokončit
- nebýt poslední
- time: 1:45
  
Konečná a lehce poupravená verze respektující moje dané možnost :-D 
- užít si to 

Není nad to zahájit den D pro mě značně stresující akcí: Lenka po roce za volantem bez navigace u auta, které řídila všeho všudy třikrát. Aby těch nervů nebylo málo, po příjezdu mě odzbrojila technická vybavenost spoluběžců a spolujezdců. Všichni v zářivých dresech s koly, vedle nichž vypadalo to moje ( respektive bratrovo ) jako novější verze skládačky. Moje první reakce: „ já to balím, jedu domů“. Ještěže moje psychická podpora a servisman v jedné osobě mi nedovolil se tak snadno vzdát.

První běžecká etapa se nesla v duchu „sprintu“  ( 2,5 km – 12:45 ). V depu jsem následně lehce váhala, zda dále pokračovat. Na kole pro mě bylo nejdůležitější mít stále někoho v dohledu, jinak bych se zaručeně někde mezi poli a lesy ztratila. Cyklistická část plně korespondovala s označením závodu“ terénní duatlon“. Nesčetněkrát jsem řešila, jestli brzdit a riskovat smyk nebo nebrzdit a riskovat střet s pevnou překážkou, jedním slovem adrenalin. Přeci jenom mám víc zkušeností s asfaltem. Poslední běh jsem ( ano přiznávám )  vypustila. Nehnala jsem, zapnula klasický tempomat a závěrečné kilometry do cíle relaxovala, o to větší překvapení byl pro mě výsledný čas: 1:43 a konečné 4. Místo mezi ženami.

I bez adekvátního tréninku jsem pokořila svoje staré i nové mety. A jak ráda říkám: „užila jsem si to na plný pecky i kecky“.

Takže příště znovu a lépe :-D        

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: