pondělí 2. července 2012

PO: 37 km cyklistika. Bála jsem se, že se ani nerozjedu, ale když si myslíš, že nemůžeš, můžeš
                 ještě dvakrát tolik. Jinak mi je postupně zprovozňována aplikace TrekBuddy, sice 
                 tedy pochybuji, že by mi to nějak výrazně pomohlo s mým orientačním (ne)smyslem, 
                 ale minimálně moje okolí bude mít lepší pocit, že bludička má už pro svoje bloudění 
                 alespoň mapové podklady 
ÚT: 30 km cyklistika. Po rovince, lehké vyjetí zatuhlého svalstva 
ST: 37 km cyklistika. Nohy zase OK
ČT: volno. Pár dní to teď bude práce, práce a opět práce, tak uvidíme, zda se najdou zbytky sil 
                i na sport 
PÁ: 12,5 km Střižák. Po 4 hodinách spánku a 14 hodinách v práci jsem se docela divila, že
                    to se mnou cestou někde neseklo, kupodivu se mi běželo velmi dobře. Místy jsem
                    ale místo po špičkách spíše šlapala zelí. Bohužel v lese už byla tma, takže
                    kdybych se zula, byla by to běžecká sebevražda.

 
 Kdo ví, možná jednou ................

SO: 13 km Střižák

„A když vydržíš, až do večera nepapat, tak uvidíš zlatý prasátko.“
„Á tati?“
„Noooo…“
„A bude mít ty velký zahnutý zuby nahóru?“
„Zahnutý zuby…musíš vydržet a budou i zuby.“
„Ne neeee, já nemusím, já ho už vidím.“

Asi tak nějak. Potkala jsem se s divočákem, respektive s dvěma bachyněmi. Pokukovaly jsme po sobě a já už hledala vhodný strom, na který se případně budu škrábat. Neměla jsem dost odvahy na to, abych se pustila do otevřeného střetu o to, kdo je větší zvíře. Tudíž jsem opatrně zařadila zpátečku a doufala, že mi tichý odchod z bojiště projde. A naštěstí prošel   
NE: volno. Chtěla jsem, ale únava měla navrch
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Žádné komentáře: