úterý 26. června 2012

PO: volno. Nějak jsem nebyla ve své kůži 
ÚT: 37 km cyklistika
ST: 37 km cyklistika. Při zpáteční cestě mě zastihla menší přeháňka, tak jsem si plánovanou
                vyjížďku musela zkrátit. Miluji letní bouřky, mají svoje kouzlo. Škoda, že déšť smívá
                špínu jen z ulic a ne i z lidí, někteří by to skutečně potřebovali
ČT: 37 km cyklistika
PÁ: +- 15 km Sosnová, trail skrz Peklo a dál ( 8 km bosky )
Lehce adrenalinová akce. Začněme tím, že jsem zapomněla běžecké šortky v ÚnL, naštěstí mě zachránily retro trencle po tatínkovi, léty ověřená a všem zajisté známá klasika :-D. I přesto, že jsem vyrážela až po osmé večer, bylo stále ještě značné horko, a tak jsem se poprvé odhodlala odložit si do úschovny: "Ve křoví“ topánky a tričko ( konečně volné ruce ). Při zpáteční cestě jsem si vyzvedla zbytek garderoby a udělala odbočku do polí – CHYBA - evidentně jsem nevychytala místo a čas, běžela jsem brázdou po traktoru a připadala jsem si jako Elliot z Lovecké sezóny, čekala jsem odkud se vynoří bojové psí plemeno, popřípadě z které strany mě sejmou ti pánové na posedech, proto jsem nakonec zaplula zpět do lesa a „raději“ se za šera prodírala houštím, doufajíc, že brzo narazím na nějakou vyšlapanou pěšinku. Sice jsem zdárně dorazila, ale nohy to dost odskákaly – nateklý, popálený od kopřiv se šlinci od větví a bůhví čeho dalšího.
Pamatujete ?
SO: volno. Den v rodinném kruhu. Odpoledne strávené dloubáním masívu ( překlad našeho
                slangu: pletí zahrady ) a večerní pohodička u grilu
NE: 11 km Sosnová, trail  NPPP ( 8 km bosky ). Kecky opět ponechány v botníku: „na mechu“. Při poslední štrece mi šutr, šiška… ani nevím, rozsekl nohu a vyrobil podlitinu, to mi dnes značně zkomplikovalo běh. Neměla jsem na výběr a Peklem jsem se doslova nesla jako primabalerína. Nebyl to sice nejrychlejší běh, ale za to technicky nejkvalitnější ( už teď má lýtka úpí ), celou dobu došlap poctivě přes špičky, jinak to zkrátka ani běžet nešlo. A aby toho nebylo málo odpoledne ještě 35 km cyklistika.

Bolí mě nohy a vypadají fakt příšerně :-D       

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: