pondělí 9. července 2012

PO: 14 km Střižák, trail ( 3 km bosky ). Částečně indiánský běh.... s pravdou ven, nedostatečně
                 jsem se protáhla, od kolen dolů betonové sloupy, to se pak běhá blbě.
ÚT: 11,5 km Střižák, trail ( 2 km bosky )
ST: 37 km cyklistika. Vzhledem k povětrnostním podmínkám jsem měla dost co dělat, abych v
                tom "vánku" ukočírovala kolo a to jsem původně měla v plánu brusle, to by teprv byla
                sranda
ČT: volno
PÁ: 11 km Sosnová, trail ( 7 km bosky ). Nečekaně trošku více blátivo


SO: +-55 km cyklistika + 10 km výklus s Enya. Trasa: Sosnová – Máchovo jezero – Mimoň – Zákupy – Sosnová. Výlet za vzpomínkami. V Mimoni jsem se tedy z nostalgie chvíli zdržela a zajela se podívat na místa mého dětství. Škola, dětské hřiště, les u zahrádkářské kolonie, babiččin dům s tím nejkrásnějším výhledem na Ralsko, řeka po které jsem posílala květiny rodičům... všechna ta místa se kupodivu téměř nezměnila, stále stejně vypadají, voní a mně jakoby bylo opět deset, lezu s klukama ve větvích stromů, koupu se pod jezem a hrajeme vybiku. Páni, to byly časy....
NE: volno 
  

2000 km 

Byla to dlouhá cesta, toť vše. 

Za odměnu ( nebo taky možná za trest :-D ) jsem zabrousila do termínovky, běžeckých, cyklistických, bruslařských… závodů a vybrala pár horkých kandidátů na účast mojí osoby. V diáři s datem 28.-29. září bych se potřebovala minimálně rozčtvrtit. Nakonec jsem určila vítěze, prozatím si jej však ponechám v utajení.     

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: