pondělí 16. července 2012

PO: 16 km cyklistika relax se spolubydlící. Vzala jsem Monču na výlet kolem Milady
ÚT: volno. Sportovní absťák, bohužel jsem na tom s volným časem bídně a počasí nám taky
      nepřeje. Zítra se prostě už musím hejbat i kdybych měla běhat po schodech
ST: 45 km cyklistika
ČT: 45 km cyklistika, ÚnL-Chabařovice-Bystřany-ÚnL. Vyrážela jsem s obavami z
                případného deště, fičák byl pořádný, ale nakonec se bouřka nekonala
                a namísto toho dokonce vysvitlo slunko, a jelikož "funguji na solár", tak
                jsem si to náležitě užívala  
PÁ: 11 km Sosnová, trail NPPP ( 8 km bos ). U fotky z minulého týdne bych klidně k dnešku
                 mohla udělat ctrl+c, ctrl+v. Jo a kam se na mne hrabe medard nebo rosnička, když
                 budete chtít vědět, kdy čekat déšť, zeptejte se, kdy se chystám ven - zásadně totiž
                 přichází slejvák právě v době mého tréninku 
SO: 50 km cyklistika + 9,5 km Sosnová, trail s Enya ( 3 km bosky ). Výlet na Varhany, za výjezd
                 na Slunečnou by měla být vrchařská prémie. Už včera štěkna kňučela, abych ji vzala s
                 sebou, tak se nakonec dočkala alespoň dnes 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: