pondělí 23. července 2012

PO: 24 km online inline ( technický trénink ). Po dvou měsících opět na kolečkách. Odzkoušeny
                 Garminky, už teď se děsím, jaká čísla to na mne bude plivat, jsem si zas na sebe
                 ušila bič :-D. + 8 km večerní běh, nedalo mi to a šla jsem si ještě dát na zkoušku
                 a na pohodu druhou fázi - Střižák.


ÚT: 24 km online inline
ST: 43,5 km cyklistika. Tak už mám i údaje z kola, ale ty raději zveřeňovat nebudu, páč by mě
                    Jindra asi zabil, holt stále jsem rychlejší na bruslích. Ale zlepšit potřebuji obojí 
ČT: volno
PÁ: 8 km trail Střižák. Skutečně úmorné vedro
SO: 39 km cyklistika
NE: 10,5 km - 55:29 Sosnová NPPP trail  
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: