úterý 12. června 2012

PO: spinning. Počasí mi překazilo plány, tak jsem lehce protočila pedály a setřela prach z indoor
                      trenažeru
ÚT: 37 km cyklistika. Po řádění na horském kole mi chvilku trvalo opět se sladit se silničkou
ST: 14 km Střižák ( 2 km bosky ). Zastesklo se mi po té hroudě za oknem a minimuskách, které
                mi už nějaký ten pátek leží na dně botníku - vzhledem k noze na odpis běhám
                víceméně v adidaskách s ortopedickou vložkou a částečně bosá.
                Co říci... jde to, ale dře to... chce to ještě čas 
ČT: volno 
PÁ: 11 km Sosnová, trail s Enya ( 5 km bosky ). Výklus, hafanka stávkovala 
SO: 12 km Sosnová, trail ( 5 km bosky ) + 35 km cyklistika. Večerní projížďka částečně po mojí
                 polní běžecké trase mi vnukla myšlenku ranního proběhnutí při východu Slunce.... no,
                 jen jsem zvědavá, zda se nakonec vykopu z postele
NE: 13 km Sosnová trail. Budu muset změnit melodii u budíka, pochybuji, že svítá po desáté
                 dopoledne. Venku šílenej pařák a já si i přesto nevzala s sebou vodu, takže k závěru
                 se mi lepil jazyk na paty. Večer jsem ještě stihla doplnit kulturní deficit na přednášce
                 v milované čajce: Odkaz dávné Indie.                                          -------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: