pátek 8. června 2012

1.6. - 8.6. "pracovní" dovolená: cyklisticko-vodácký kurz 

Díky příjemné nabídce na spolupráci při vedení „kolo-vodo“ kurzu jsem se odhodlala utrhnout se z práce a vzít si dovču. Novohradské hory, Vltava, parta super lidí … neodolala jsem.

Předsevzetí, že se běžeckých bot po celý týden ani nedotknu, nešlo jaksi dodržet. Skvostná příroda, spousty zvířeny, klid, absence hlučné civilizace a zvláštní harmoničnost, která protkává zdejší kraj, to vše mě naprosto uchvátilo. Představa, že bych ani jednou neotiskla podrážku na místních pěšinkách, bosou nohou se nevydala napříč loukami, byla pro mne nemyslitelná. Tudíž jsem si dobrovolně ráno, před  „oblíbeným“ budíčkem, přivstala a zahajovala tak své dny menšími soukromými výlety. Kilometráž skutečně netuším, pobíhala jsem si jen tak zlehka pro radost a užívala plnými doušky okolní krásu.

První část kurzu tvořila cyklistika. Upřímně, poprvé moje představy o fyzické zdatnosti mládeže a obecně o přístupu žactva k pohybu dostaly docela krutou ránu.  Naše původní snaha vymýšlet cyklisticky atraktivní a rozmanité trasy se nakonec posunula do roviny vymýšlet trasy s nenáročným výškovým profilem. Nicméně velmi příjemným překvapením byl pro mě výsledek závěrečné výzvy ( jako motivace postačil obyčejný nanukáč ),  v níž více jak polovina účastníků zdolala kopec, který jsme do té doby úspěšně pokořili jen mi instruktoři.

Náplň druhé části kurzu tvořilo splutí úseku Vyšší Brod-Zlatá Koruna na kanoích. Ukázalo se, že máme v teamu podstatně lepší vodáky než cyklisty ( já ovšem tvořila asi jedinou výjimku :-D) . Nikdo se neutopil a řeku jsme zdolávali i přes nepřízeň počasí se značnou časovou rezervou oproti předpokládanému harmonogramu. V rámci vodáckého programu proběhlo i seznámení s kajakem ( pro mě další nová zkušenost ).

Sečteno podtrženo – sem tam nějaká ta modřina a škrábnutí, ale děti vráceny v původním počtu. Srandy kopec, spousty zážitků a pro mě po dlouhé době moc příjemný relax.

  http://wuxi.rajce.idnes.cz/Cyklisticko-vodacky_kurz/

PÁ: 12 km Sosnová, trail Peklem se štěknou  ( 3 km bosky )
SO: 35 km cyklistika. Na pohodu v doprovodu tatínka
NE: 16 km Sosnová, trail ( 4 km bez bot ). Enyu jsem ponechala v kotci a trochu obměnila
                 zaběhnutou trasu   

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: