pondělí 18. června 2012

PO: 37 km cyklistika. Šlapalo se mi báječně, akorát se to dnes jelo v duchu známého vtipu:
                 Jak se pozná veselej cyklista?
ÚT: 10 km okolo Milady, výklus. Prvoplánově to měl být výlet na kole, ale nakonec mi to
                 nedalo, podlezla jsem závoru, bicykl odhodila do trávy a tu velkou louži si oběhla
ST: volno. Reklamní sdělení : http://inlineskating.webnode.cz/
ČT: volno. Spánkový deficit mě dostihl, celý den jsem byla za Šípkovou Růženku, jen ten nástup
                na noční šichtu jsem nezaspala. Odpočívat se musí, ale tenhle neplánovaný veget mě
                sejří nejen kvůli aktivnímu dobití baterek, ale i vzhledem ke studijním plánům.
PÁ: 35 km cyklistika
SO: 12 km Sosnová, trail skrz Peklo. Cestou jsem doplnila vitamíny v borůvčí. Večer ještě  
      35 km cyklistika a na závěr 4 km noční procházka s trhačem ( 2 km bosky )
NE: 12 km Sosnová, trail skrz Peklo ( 4 km bosky ). Dneska to vyhrály lesní jahůdky a příště
                 to vidím na kopřivový čaj :-)

Sosnová opačným směrem - napříč loukami
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: