pondělí 7. května 2012

PO: 65 km cyklistika. Po víkendovém terénu na silnici. Jsem tragikomická, už i vytištěná
                 mapa mi je málo
ÚT: 37 km cyklistika. ÚnL - Chabařovice - Rtyně nad Bílinou - Trmice - ÚnL
ST: volno
ČT: 37 km cyklistika
PÁ: 10 km Sosnová trail s Enya ( 5 km bosky ). Díky příchodu horkých dnů budeme muset
                 začít nově řešit přenosný pitný režim, neboť nám kaluže, potůčky a další vodní
                 zdroje vysychají a naopak potřeba větší vláhy roste
SO: 35 km cyklistika. Podvečerní výlet na Spící pannu 
NE: 11 km Sosnová, trail ( 3 km bosky ). Dnes bez štěkny, protože jsem nově zula boty i směrem
                 na opačnou světovou stranu, kde je však terén o poznání náročnější - dřevěné
                 mostky, balvany, kořeny stromů a vyžaduje větší míru soustředění. A taktéž
                 přiznávám: sobecky jsem si to chtěla naplno užít sama - A UŽILA !!! Peklo
                 se nám s příchodem jara opět proměnilo v zelenou džungli, krása onoho kousku
                 země mě nepřestává udivovat... v nejbližší době vezmu zrcadlovku a zdokumentuji,
                 ať můžete tiše závidět :-)



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: