pondělí 14. května 2012

PO: 37 km cyklistika
ÚT: -+ 30 km cyklistika. Když se to, tak kompletně. Zkrátím to: ve chvíli, kdy se začalo šeřit a
                     já byla bez mapy, lehce mimo trasu, promočená na kost a zmrzlá tak, že jsem
                     přestávala cítit končetiny, zavolala jsem si odtah.
ST: volno. Po včerejším průšvihu rozmrazovací den
ČT: 52 km cyklistika. Děčín tam a zpět na pohodu s bezva parťákem Jindrou
PÁ: 11 km Sosnová, trail skrz NPP Peklo ( 4 km bosky )
SO: 25 km cyklistika ( časovka s Ondrou ) + 300 km "trénink" za volantem
NE: 32 km online inline s klukama na Matyldě  

Původně jsem chtěla nasdílet nějakou tu motivační vypalovačku pozitivního rázu, která by zvedla náladu v dnešním poněkud chladném a sychravém počasí, ale ....dopadlo to trošičku jinak, takže mi dovolte seznámit vás s mojí srdeční záležitostí: Katie Melua - I Cried For You. Píseň s tím nejnádhernějším a nejniternějším textem, který znám.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: