čtvrtek 15. března 2012

PO: spinning
ÚT: volno
ST: volno
ČT: 18,5 km Milada, trail přes Střižák. Sluníčko mě vyhnalo na první letošní obhlídku té
                    velké louže 
PÁ: Dnes jsem se nadobro rozloučila s šelmami. Objevila jsem na futrálu díru a po bližším prozkoumání se ukázaly i další místa, která by dříve či později následovala. Upřímně, čekala jsem delší životnost, tři měsíce a ne zrovna toho nejintenzivnějšího tréninku, by se neměly na běžecké botě takhle podepsat. Takže mi přišel vhod tak trochu neplánovaný výlet do hlavního města. Původně jsem si chtěla dovést pětiprsťáky, bohužel se ukázalo, že si o nich mohu nechat pouze zdát, vyrábí se jen v celých číslech a u "bot", kde správná velikost je základ, tu půlku neošidíte na ani jednu stranu. Nakonec jsem tedy skončila u Marcela Brože a krom diagnostiky ( nejzajímavější zjištění: problém s příčnou klenbou, došlap se nám přesunul na špičku ), příjemného popovídání si a celé řady cenných rad jsem si přivezla i následující Minimusky


SO: 10 km Sosnová, trail s Enya + odpoledne 16 km online inline cyklostezkou Varhany 
NE: 14 km Sosnová, trail ( 4 km bosky ) + 25 km cyklistika. Samozřejmě, jelikož jsem 
                "klikař", mě na kole zastihla průtrž mračen. Jinak sečteno, podtrženo - velmi
                 příjemně strávený víkend. 
     
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: