pondělí 19. března 2012

PO: 12,5 km Střižák, trail. Dvoufázový trénink, který proběhl přes víkend, byl dosti znát
ÚT: 22 km online inline. Relaxační projížďka se spolubydlící
ST: 25 km online inline
ČT: 22 km online inline
PÁ: 14 km Sosnová, trail ( 4 km bosky )
SO: Online inline v Račicích. Zaškolení se na nových kolečkách pod taktovkou Toma a Jindry.
      S chlapci jsem se po stránce technického vybavení srovnala, ale co se týče stránky
      technického provedení - tak mám tedy ještě sakra rezervy :-D
NE: volno



Hudba mě žene kupředu
Nejobtížnější na celém běhání je pro mě vůbec vyběhnout. Léta bojuji se svojí přirozenou leností, naštěstí jsem nalezla účinnou zbraň - muziku. Jakmile se ze sluchátek začnou linout první motivační tóny, nastane obrat o 180 stupňů a jsem k neudržení. Hudba mi pomáhá nejen začít, ale díky ní překonávám snáze kopce a veškeré krizovky obecně. Řada běžců považuje hudbu za zbytečně rozptylující prvek, který svým způsobem ochuzuje čistotu běhu. Já osobně si ale připadám ochuzená tak maximálně o svoje vlastní říčné odfukování, což považuji spíše za plus :-D.

Můj playlist je skutečnou směskou žánrů: od popu přes rock, country, DnB i covery od The Piano Guys. Nemám jednoznačný klíč pro výběr, prostě si musím se skladbou v daný moment sednout. Se sluchátky mám už něco nalítáno a vypozorovala jsem docela zvláštní věc, na rozdíl od bruslení, při kterém hudbu vnímám po celou dobu tréninku, u běhání po jisté době dospěji do fáze, v níž se veškeré skladby slijí do neurčitého celku, který podbarvuje moji aktivitu. I přes tuto určitou rezignaci si běh bez špuntů nedokáži představit.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: