pondělí 26. března 2012

PO: 12,5 km Střižák, trail + 24 km online inline, technický trénink. Minimusky mě naprosto
                    úžasně vynesly na špičky. Tak a teď jsem zvědavá kolik dní na neschopence mě
                    bude tahle sranda stát
ÚT: 24 km online inline
ST: 4,5 km UnL, asfalt. Zlehka na oživení zatuhlého svalstva
ČT: volno
PÁ: 11 km Sosnová, trail. Večerní venčení trhače
SO: 11 km Sosnová, trail skrz Peklo ( už jsou všude bledule ). Cestou stižena deštěm, 
                  krupobitím a sněžením. Ostatně to by samo o sobě nevadilo, nebýt toho, 
                  že se nám opět značně nepříjemně ozvala klenba. Poprvé mi je skutečně do 
                  breku, nejsem si jistá, jak to bude dál   
NE: spinning        

ZPOVĚĎ 
Díky běhání poznáváme okolní svět jako takový, ale zároveň jsou naše kroky vedeny i do světa našeho vnitřního já. Občas mám pocit, že s každým dalším kilometrem pronikám hlouběji v sobě samé. Žádný jiný sport či jakákoliv jiná aktivita mi nezasáhla do duševní sféry  natolik jako právě běh. Z prvotně ryze fyzické záležitosti se postupem času stala jakási duševní pouť. V běžecké samotě a soustředěnosti jsem objevila  nové životní hodnoty a utřídila staré. Běh spojuje do harmonického celku tělo a mysl, ve své prostotě je ale i zároveň tou nejnáročnější záležitostí. Nalezení rovnováhy mezi běžcem a jeho cestou vede k novým prožitkům a pohledu na svět. Jednoduchost, čistota a klid ostře kontrastuje s uniformitou, uspěchanosti a chaotičností společnosti. Upínáme se k velkým cílům, plánujeme, stavíme na budoucnosti a zapomínáme žít okamžikem, vychutnávat maličkosti, hledat krásu v detailech. Potěšení a bohatství nalézáme v materiálních věcech. Ale skutečně hodnotné věci často nemívají fyzickou podobu. Máme kolem sebe tolik krásy, stačí se jen zastavit a hledět tím správným způsobem. To vše mě naučil běh. Co přijde dál nevím, ale cítím, že běžím správným směrem.  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: