pondělí 5. března 2012

PO: 30 km online inline. Rozhodnuto, už pracuji na obměně vozového parku, abych s klukama
                 byla vyrovnaná i po stránce technického vybavení
ÚT: 13 km UnL, asfalt
ST: 8 km UnL, Střižák výklus. Hanba tohle číslo, ale dostavily se nějaké žaludeční potíže a
              nepodařilo se mi je cestou setřást
ČT: spinnning
PÁ: volno
SO: volno
NE: 19 km Sosnová trail. Začínám objevovat kouzlo běhu neznámo kam a o předem neurčené
                 délce. Většina mých cest je teoretický naplánovaná: vím kdy, kudy a kolik. Jen
                 málokdy se odchýlím od daného schématu. Možná příchod jara, možná moje
                 zranění, která mě "nutí se vykašlat" na týdenní kilometry. Tak či onak zjišťuji, že
                 je bezva čas od času se jen tak zatoulat. Třeba jako dnes, cítila jsem sílu v nohách
                 a touhu v mysli. S jasnou oblohou nad hlavou jsem se vydala napříč loukami, skrz
                 lesy,  běžet a nepřemýšlet kam se vzdaluji, kde se vynořím, jestli budu mít dost síly
                 na návrat, zda budu moci vyběhnout i druhý den. Všechno tohle jsem vytěsnila a
                 byla tu jen pro daný okamžik. A řeknu vám, bylo to neskutečně osvobozující
                 a překrásné. O tomhle to možná vše skutečně je ....

Teď ta méně příjemná část. Už dříve jsem se zmínila, že se potýkám se zraněním pro mě neznámého charakteru. Doufala jsem, že když minimalizuji asfalt, problém vyřeším. Spletla jsem se i v terénu potíže přetrvávají a co více, mají dopad už i na můj běžný provoz. Stále sice odkládám návštěvu u lékaře, ale obávám se, že se jí asi nevyhnu. Změna povrchu a obutí totiž nepřinesla kýžený efekt.

V rámci boje proti běžeckému neduhu jsem sáhla i k běhu na boso. Jsem teprve na začátku téhle alternativní cesty, ale nebudu zakrývat své dosavadní nadšení. Jestli chcete dát svému běhání jiný rozměr, zujte se! Jak prosté, ale neuvěřitelně účinné a kouzelné. Jakoby se běh stal něčím novým díky dalšímu elementu, který lze vnímat. Nenalézám vhodná slova, kterými bych popsala, kam se můj prožitek posunul. Jsou věci, které zkrátka nelze předat jinak, než na vlastní kůži zakusit....                   

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: