pondělí 3. října 2011

PO: 12,5 km Střižák
ÚT: 35 km online inline. Většinou píši, že se mi kilometry nasčítaly za poslední dny v nohách,
                 tentokrát musím napsat, že se znásobily za poslední týdny. Tudíž na pár dní
                 potřebuji trochu zvolnit a dopřát kotníkům, kolenům a svalům trochu relaxu
ST: 38 km jako cyklista + 4,5 km výklus s Dawem   
ČT: 4,5 km výklus s teamem. Měla jsem chuť si noční běh ještě protáhnout, ale chlapci
                 mi nějak rezignovali
PÁ: volno
SO: 14 km Sosnová - po dešti i v dešti. Nedokáži to popsat ani vysvětlit, ale byl to výjimečný
                 běh, nejkrásnější a nejpříjemnější kilometry, které jsem doposavad běžela
NE: 18 km Sosnová - Okřešice - Česká Lípa. Polovinu trasy jsem "venčila" čtyřnohého
                 mazlíčka. Mé obavy o nekompatibilnosti našich běžeckých aparátů se nakonec
                 ukázaly neopodstatněnými. Skvěle jsme si rozuměly. Jediný problém nastal ve
                 chvíli, kdy se Enya nečekaně rozhodla následovat veverku místo mě :-) 
                 důsledek: barevná změna mého oblečení a bohužel i kotníku
     

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: