pondělí 26. září 2011

PO: 13,5 km Střižák + 4,5 km UnL rovina s mužskou částí svého olympijského maratonského
                    teamu. Po tomhle se mi skutečně stýskalo, byla sranda, pohoda, prostě sladká
                    tečka na závěr tréninku a dne :-)
ÚT: boj s bacily
ST: 14 km Střižák + 4,5 km s teamem. Část tréninku na kopci jsem absolvovala v příjemné
                společnosti Rosti, který mě donutil trochu přidat plyn, takže dnes to bylo skutečně
                kvalitní běhání
ČT: 10 km Střižák - nízký krevní tlak nespravila ani sloní dávka kofeinu. I lehký výklus mě dnes
                stál mnoho sil
PÁ:  8 km
SO: 18 km Sosnová. NPP Peklo = můj ráj
NE: volno 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: