úterý 3. června 2014

PO: 13 km Sosnová, trail
ÚT: volno.
ST: 8 km Sosnová, trail
ČT: 25 km cyklistika.
PÁ: volno
SO: 13 km Sosnová, trail. Tenhle týden je vcelku odpočinkový, co se týče tréninku. Mám pocit, že se docela flákám, nicméně jsem už celkově unavená. Pořád někde lítám, práce nad hlavu a v průměru tak maximálně šest hodin spánku, čas mi teče pod rukama a já se ne a ne zastavit. Bohužel pár dní dovolené v kuse, ve které bych vypnula, si teď zkrátka nemohu zařídit a dovolit.
NE: +-35 km cyklistika + výklus + koupačka v rybníku. Rozhodla jsem se si trochu zatrénovat s kolem v terénu. Trasa, kterou jsem zvolila byla masakrální (podařilo se mi značně zhuntovat sebe i kolo), nehledě na to, že jsem se několikrát ztratila. V Hradčanech jsem s mužem absolvovala indiánský běh v okolí letiště a nakonec skočila do rybníka, kde jsem si s úspěchem zopakovala plavecky styl "šlapu vodu".
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: