pátek 30. května 2014

NE: 13 km Sosnová, trail.Tenhle měsíc byl trochu horor, vybrala jsem si zpětně všechny nemoce za poslední roky. Nerespektovala jsem doporučení lékařů, příbalové letáky léků ani varovné signály svého těla. Hlava válčila s tělem, znáte to. Zdravotní stav se pozvolna lepší, tak snad už bude dobře.
PO: 8 km Sosnová, trail
ÚT: 25 km cyklistika. Nad hlavou nebezpečně zataženo a sotva jsem vyrazila, mračna spustila zlověstný pršák. Projížďka však nezrušena, pouze trochu zkrácena. Domů jsem se vrátila dokonale umyta, suché nitky by se na mně nenašlo.
ST: posilovna 
ČT: volno
PÁ: 9,5 km Sosnová, trail. Krásné jarní proběhnutí loukami a lesy, duo s mužem.
SO: 13 km Sosnová trail.
NE: 30 km cyklistika.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: