úterý 18. února 2014

PO: volno
ÚT: 9 km Sosnová, trail přes Peklo. V poslední době se mě drží nešvar: nejsem schopna se vykopat v rozumný čas ven. Pak to honím na poslední chvíli před cestou do práce, no a když mě to lítání začně pořádně bavit, musím to z časových důvodů zabalit. Měla bych se polepšit. 
Odpoledne jsem cestou narazila v obchodě na NB minimus v super barvičkách (ano jsem ženská :-D) a nostalgicky jsem zavzpomínala. Zhruba před rokem jsem ty svoje botky půjčila jedné spoluběžkyni na pár týdnů testování.... trochu se nám to protáhlo. Tak doufám, že jim Monča dává pěkně zabrat, možná se zase někdy shledáme v nějakém závodě. Jsem zvědavá, kdo komu bude šlapat na paty.

ST: volno
ČT: 10 km Sosnová, trail
PÁ: 8 km UnL, trail přes Erbenku
SO: volno
NE: 8 km UnL, trail s Gastonem. S Hafanem jsme už sehraný team, když jsme spojeni vodítkem krásně respektuje moje tempo a netahá, když běžíme po lukách a skrz lesy už fungujeme i na volno... a to nás baví nejvíc.  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Žádné komentáře: