pondělí 19. srpna 2013

PO: 8 km Sosnová, trail přes Peklo. Spěchala jsem na vlak a více jsem opět nestíhala. Už nějakou dobu nekontroluji čas a ani neměřím přesnou délku, ale baj vočko 8 km za necelých 45 minut je dost bída, asi zase zapojím garminy a trochu šlápnu do pedálů. Děsí mě ta čísla, která to na mě bude plivat, ale digitální trenér se hlásí do služby. Přes víkend byla zahájena "plastická operace" VFF, na většinu těch děr jsem jsi zvykla, ale jedna se už rozlezla natolik, že palec začal naplno suplovat roli podrážky a to vskutku není nic příjemného. Jehla, niť, chemopren, kobercová lepenka a jedny šikovné ručky otčína...
ÚT: volno
ST: volno
ČT: 12 km UnL, trail přes Erbenku. A protože mám ten kopec tak "strašně moc ráda" dala jsem si ho hned  dvakrát a pěkně až nahoru na  rozhlednu.
PÁ: volno
SO: volno
NE: 12 km UnL, výklus s Gastonem přes Erbenku. Obrazně řečeno: zadřel se mi motor. Nohy mě nebolely, ale vůbec jsem v nich neměla sílu. Kopce jsem spíše šla než běžela a když už jsem se konečně sebrala, pes po mně hodil ten pohled: "jazyk se mi lepí na tlapky a pokud nezastavíme, klepne mě psí pepka". Takže po pauze jsem poslední necelé 3 kilometry táhla a tlačila psa za sebou.

Víc volna než běhání.... to je zlý, ale musí se to ještě pár dní vydržet.


Taky jste kvapníci ? :-D
Výhled z rozhledny na moji běžeckou trať
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: