pondělí 22. října 2012



VFF – Workshop a jak to bylo a bude dál

Ze všech světových stran jsem bombardována dotazy cože se to děje, že můj blog stojí. Takže vnesme do situace trochu světla. Přišla krize: 1) noha se ne a ne umoudřit 2) přemístila jsem svoji cyklistiku na spinningové kolo 3) po duatlonu nějak chybí energie a motivace. Takže výmluvy, výmluvy :-D. Naštěstí jsem minulý týden potkala pár těch správných lidí, kteří mě „donutili¨zpytovat svědomí a poskytli mi notnou dávku povzbuzení do dalšího pohybu, ať už bude jakýkoliv.

Minimusky definitivně dostaly nálepku vycházkové obuvi a adidaskám se již blíží „poslední běžecká hodinka“.  Tudíž v pořadí druhý workshop pětiprsťáků mi příhodně pomohl v řešení stávající situace: co na nohy? Možnost skutečně vyzkoušet a provětrat tyhle minimalistické ponožky mě utvrdila v rozhodnutí o jejich budoucím pořízení. Barefoot je barefoot, ale vzhledem k blížící se zimě, rozmanitosti přírodního i civilizací „zušlechtěného“ terénu, stavu klenby atd. se VFF  jeví jako nejvhodnější volba.

Podzimní barefoot
Podzim lahodí oku, nicméně bosí běh značně komplikuje. V prvé řadě nánosy listí stěžují čtení terénu, takže o překvapení v podobě skrytých kořenů a balvanů není skutečně nouze. Milovníci bahna si  však v tomto čase přijdou na své ( jupí ). Teplotní pokles má za následek zhruba po půl hodině ztrátu citlivosti v došlapu, což není zas tak úplně na škodu. Nutná je zvýšená opatrnost a soustředěnost na podklad.

A údajně se k nám blíží první sněhová nadílka, to bude teprve výzva  ;-)

Podzimní pozdrav
Pan Gaston
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Pokud chces motivaci, tak taky nezapomen, ze Ti dluzim beh :)

Ja Te prozenu, to se neboj :-)

wuxi řekl(a)...

Neboj, na tenhle dluh ráda nezapomenu. Ale obávám se, že vzestup tvé kondičky a pokles té mé, by měl za následek spíše moji demotivaci :-D. Teď vážněji, když to vyjde, přijedu se podívat na ŠUTR ( bohužel skutečně asi jen podívat ), tak budeme moci prohodit slůvko ...

ryba řekl(a)...

Ahoj jak se beha v petiprstakach?
Uz jsem slysel, ze jsis pro ne byla v Praze. :)) Rad te uvidim na sutru.