pondělí 13. října 2014

Není všem dnům konec 


Žluté karty mi nestačily k tomu, abych zpomalila, nedej bože zastavila. Tak přišla červená a „vyloučení ze hry“, řečeno fotbalovou hantýrkou. Nemoci jsem přecházela tak dlouho, že se vše nakonec nasčítalo. Téměř měsíc jsem ponechala běžecké boty v botníku, kolo v kolárně a brusle ve skříni. Tělo jsem ( a stále ještě ) dopovala antibiotiky a prášky proti bolestem. Přišla jsem o mnoho sil a čeká mě ještě další léčba a vyšetření. Totálně ignorovat tělo se zkrátka nevyplácí. Chtěla bych opět běhat dálky s lehkostí, ale stojím znova na startu. V termínovce jsem přeškrtala všechny plánované akce a budu muset škrtat pravděpodobně i nadále. Krosmaraton, moje meta z loňského roku, která se běží na začátku listopadu, se bude muset obejít bez mé účasti. To mi doslova rve srdce, neboť jsem měla dohodnutého parťáka. Chtěla jsem sladit krok s Járou, pro kterého to bude maratonská premiéra. Těšila jsem se na vzájemnou podporu, dravost a radost. Bohužel v tuhle chvíli je i 10km nad moje síly. Ačkoliv jsem většinu závodů absolvovala v mizerné formě, bez adekvátní přípravy, vždycky jsem cítila někde tam uvnitř, že na to prostě mám. Když nemohlo tělo, nastoupila hlava. Teď je tomu jinak, objevily se limity. Ale nevzdávám se! Možná nejsem rozený běžec, možná nikdy nebudu běhat dobře, ale běhat budu, protože za vším tím potem, bolestí je něco nadpozemského, co si nenechám utéct.          

PO: 7 km CL, trail  
ÚT: volno + lední bruslení 
ST: 8 km CL, trail 
ČT: 40 km cyklistika 
PÁ: 11 km Sosnová Peklo, trail 
SO: 6 km CL, asfalt + trail 
NE: volno

PO: volno 
ÚT: 7 km CL, trail
ST: 8 km CL, trail
ČT: 11 km CL - Stružnice, trail + asfalt
PÁ: 7 km CL, trail 
SO: lezení Liberec Šutr
NE: 5 km CL, trail

PO: volno
ÚT: 7 km CL, trail
ST: volno
ČT: spinning + běžící pás
PÁ: volno jen dopolední střelnice
SO: volno
NE: 80 km cyklistika. S partou přátel na Bezděz a zpět.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: