středa 19. března 2014

PO: slaňování :-)
ÚT: 10,5 km Sosnová, trail. Byla jsem upozorněna, že v Pekle je už dávno koberec z bledulí. Jaktože jsem to nepostřehla dříve? A to jsem jsi myslela, jak jsem vnímavá k okolní přírodě. Poslední dobou jsem více zahloubána do svého vnitřního světa, nežli do toho vnějšího.
ST: volno
ČT: 7 km Sosnová trail + letošní první splutí Ploučnice (pravděpodobně jsme byli první vodáci, kteří po zimě rozvířili vodní hladinu v meandrách)
PÁ: 19 km Sosnová trail přes Peklo a bludištěm v Pavlíkově údolí dál. Kousek po kousku, opatrně objevuji nové cestičky po okolí. Dnes to bylo obzvláště záživné, vydala jsem se do míst, která neznám, byla jsem vskutku učarována. Další kouzelné kousky země schovány v náručí lesa, dech beroucí příroda, zapomenuté pěšinky a křišťálové potůčky. Zanechalo to ve mně velmi silný zážitek.    
SO: volno
NE: volno

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: