sobota 8. března 2014

PO: 30 km cyklistika UnL, první letošní kilometry na kole. Sranda zahájit sezónu po roce na silničce prudkým sjezdem. Hlavou mi běželo, že jsem si kolo asi měla vážně nechat zkontrolovat od profiků. Mám problém vyměnit i žárovku, takže důvěra v mé schopnosti, že jsem si bicykl sama smontovala správně, byla značně nahlodána. Cestou jsem brzdila tak, že se mi od gum kouřilo, prsty jsem měla v křeči, zadní partie strachy sevřené a čelo značně potem orosené. No jo, bude chvilku trvat, než si zase zvyknu na úzké pneu.    
ÚT: 8 km UnL, trail přes Erbenku.
ST:  14 km UnL, trail přes Erbenku a dál do Ryjic.
ČT:  8 km Sosnová, trail po značení krosmaratonu (4km bosky).
PÁ: volno. Pár nábojů jsem nechala v terči na střelnici, zajímavá zkušenost držet v ruce zbraň.
SO: 13 km Sosnová, trail Peklem. Dnes to sedlo. Běžela jsem s větrem o závod. Lehké nohy, čistá mysl a úsměv na rtech. Pro letošek nejkrásnější běh.... a tak by to mohlo být stále.
NE:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: