středa 31. července 2013

PO: volno
ÚT: volno
ST: 10,5 km Sosnová, trail skrz NPPP (2 km barefoot). Nečekaně v polední dobu nával turistů; kdyby alespoň nenechávali po sobě takový nepořádek :-(.
ČT: 20 km online inline, cyklostezka Varhany. Strašně moc mě baví ten 3km dlouhý kopec nahoru, horší to je dolu... jen sebevrah nebrzdí a po chvíli je jednomu docela zima. Trasa vede kouzelnou přírodou, možná si naplánují nějaký běžecký výlet v okolí té asfaltky.
PÁ: 10,5 km Sosnová, trail skrz Peklo (3km barefoot)
SO: Tak trochu jiná sportovní aktivita. Po dlouhé době jsem se opět podívala do lanového centra a bylo to naprosto bezvadný. Navštívila jsem Dýmník a ulovila první kešku. Výlet se nám trošku protáhl, takže jsem bohužel už nestíhala Festival Jurt, na který jsem se moc těšila.
NE: 35 km cyklistika s Honzou     














------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 komentáře:

ryba řekl(a)...

Tady někdo pořádně maká. :)

wuxi řekl(a)...

Myšleno ironicky :-). No pomalu začínám fungovat, ale není čas... od září si snad zase začnu pořádně nakládat