pondělí 15. července 2013

PO: 12,5 km UnL, trail přes Erbenku. Jakmile jsem vyběhla, přestal foukat svěží vánek.
                    Bez vody tahat ty tukové polštářky v tom vedru do kopce je dřina. Dnes by mi
                    snad i šnek natrhl triko.
ÚT: 66 km UnL-Úštěk, cyklistika.ve společnosti Jindry. Po roce jsem provětrala silničku. Povětšinou teď drandím na treku vypůjčeném od bratra. Ujistila jsem se, že jak běžecky, tak cyklisticky mě terén prostě víc baví. Nicméně výlet to byl pěkný. Hned na začátku jsem Jindřicha instruovala, že odmítám jet Tour de France. Jak říkáme: "nasadíme nedělní rodinné výletní tempo". Jindra se tak kvůli mě gentelmansky krotil. Trasa UnL-Úštěk je obecně vzato jeden zatraceně táhlý kopec. Cesta tam byla docela náročná, ale zpět jsme pak na oplátku svištěli a do pedálů nebylo potřeba skoro vůbec šlapat. No, trochu začínám váhat, zda jsem se přeci jen neunáhlila: UnL-Úštěk-Česká Lípa jezdit s báglem na kole. Budu muset vymyslet alternativní trasu, páč pochybuji, že pokud (a zda vůbec) dojedu, budu mít ještě dost sil na to, abych fungovala v práci.
ST: volno. Jen 8 km na kole do práce a zpět.
ČT: online inline s Fandou. Dnes jsem byla gentleman já :-D. Ukázalo se, že si ještě něco z těch koleček pomatuji
PÁ: 9 km Sosnová, trail s bloudivou vsuvkou. 
SO: 8,5 km Sosnová, trail NPPP s odbočkou na vyhlídku.
NE: 25 km cyklistika, okolo České Lípy s Honzou.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: