pondělí 15. července 2013

Nepsala jsem, neběhala. jsem. Nechci to rozebírat, ale měla jsem prostě hodně zlé období. Nechybělo moc a málem jsem dostala zelenou kartu k trvalému pobytu v rekreačním středisku Bohnice. Je na čase jít dál... rozeběhnout se snad k lepším zítřkům.
Před třemi týdny jsem opět zlehka oprášila pětiprsty, ale nenašla jsem v sobě tu odvahu začít zase psát. Tenhle kousíček ve virtuálním prostoru beru nesmírně vážně, můj blog je moje radost, ale i můj závazek. Běhám, abych mohla psát... píši, abych mohla běhat. Takže pokud se rozhodnutu opět fungovat na této stránce, přijímám i tu milou povinnost běhat, jezdit, bruslit.... prostě se hýbat a neflákat se. Minulý týden se mi dostalo tří znamení, že je nejvyšší čas se zvednout a začít něco dělat:
1) Strašně mě rozbolela klenba. Když se mi tohle zranění objevilo, doktor mi jasně řekl: neběhejte! Navzdory očekávání moje delší nečinnost můj problém nezlepšila. Ba možná naopak. Když klenbu nenutíte pracovat, posilovat, tak její rozpad jen podporujete.
2) Místo dobového oblečení na jisté pracovní akce jsem v obchůdku své kamarádky narazila na perfektní běžecká trička. Celý regál byl zaplněn funkčními triky v mé velikosti. Úplně nová a zářivá krása za naprosto směšný peníz. Tipuji, že si je nějaký team objednal a pak bohužel (pro mě však bohudík) nevyužil. Takže místo středověkého hábitu jsem si domů přinesla dvě skvostná a neskutečně praktická trika. Nepřehlédnutelná barva, prodloužená zadní část (aby ledviny nenastydly) a praktická kapsička na zip (supr schovka pro klíče, kapesníčky nebo pepřák).
3) Tohle mě moc nepotěšilo, ale stalo se. Oblečení se mi nějak srazilo a obávám se, že to na pračku nebudu moci svést  :-D.

Co mě čeká a nemine:
- duatlon Mělník (září)
- Sosnová horolezecký krosmaraton (listopad)
- plánuji změnu dopravce mezi Ústí nad Labem a Českou Lípou... ČD budou snad v nejbližší době nahrazeny mojí silničkou

Ufff.... tak se do toho obujeme

Tak jsem se obdarovala za 49,-

VFF sami od sebe "přeběhly" na letní vzorek 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: