sobota 23. března 2013


PO-PÁ: Tak se objevila duha ... nikoliv však na obloze, ale na mém kotníku. Neuvědomuji si, že bych někde blbě šlápla, něco mi křuplo nebo prasklo v noze, nicméně udělal se mi otok na vnitřní straně hlezna. To naštve
SO: 10 km Sosnová, trail se štěknou. Vyfasovala jsem na cestu parťačku. Měla jsem trochu obavy, jak to zmákneme, neboť posledně holka trucovala, dělala psí naschvály, zkrátka měla mě těžce na háku, lenoška jedna. Pro dnešek však zmoudřela, tedy až na tu koupačku ve strouze. Trocha bláta nikoho ještě nezabila, škoda jen, že tenhle můj názor nesdílí oficiální majitelka hafiny, tak doufám, že stačím zmizet dřív, než objeví toho čtyřnohého ušmudlánka, páč jinak je se mnou amen :-D 
NE: 10 km Sosnová, trail. Pěkně mrazivé ráno. Už mě to trochu přestává bavit, chci zase běhat bosá   


Tak schválně, která je má ? Asi mám menší problém 




A já proč mi je v té bundě pořád zima :-D 















------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: