úterý 27. listopadu 2012

Doplnění záznamů kam až mi paměť sahá ( no moc daleko očividně ne :-D )

PÁ: spinning
SO: 12 km Sosnová - Česká Lípa. Letošní první noční výlet. Tma padla poněkud dříve než jsem
                 očekávala a to se pak les stává dost děsivým místem, takže jsem to střihla pod
                 pouliční osvětlení
NE: volno

PO: 10 km Sosnová, trail. Za technické provedení bych si zasloužila 1*, místo toho přišel distanc
                 na další dva dny, ach ta lýtka ... invalidní důchodce jako vyšitý
ÚT: volno
ST: volno
ČT: spinning
PÁ: 8 km Erbenka s Gastonenm. Hafan se už nějaký den zoufale dožadoval pohybu, tak jsem
               mu ho dopřála
SO: 9 km Sosnová, trail skrz NPPP. Pochmurná šeď dorazila už i sem
NE: 8 km Sosnová

PO: 8 km Erbenka s ušákem. Sebrala jsem odvahu a Garminky, abych konečně proměřila tu
               trasu vedoucí přes ten zničující kopec, vyšlapané polňačky a křoviska

Na moji obranu: jednalo se o lehký výklus, jogging, rekreační záležitost s celou řadou přestávek na označování teritoria ( značkoval Gasotn, nikoliv já :-) ) ... skutečně nejsem takový šnek !

ÚT: 8 km Erbenka s Gastonem
ST: volno
ČT: volno
PÁ: spinning
SO: 8 km Erbenka, trail. Nedalo mi to, práci jsem zabalila dřív, vztyčila solární panely a 
               zamířila nad Ústí. Za doprovodu červánek jsem se proháněla sněhem. 
               Zatoužila jsem zastavit čas, oddálit příchod noci a běžet do úmoru... někdy 
               příště snad. Dnes to byl parádní výlet, jen škoda, že jsem toho nestihla víc. 
               Jo a už vím, co si budu přát pod stromeček, prstové ponožky :-D, ve VFF je 
               skutečně kosa. 
NE: 13 km Sosnová,trail.



  
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dodatek ke Spyridon
Naivně jsem jsi myslela, že přechod k pětiprsťákům bude bezbolestný, chyba. Nehledě na doporučená procenta z tréninku jsem VFF začala užívat na plný úvazek. Přeci se věnuji barefoot, takže co může být náročnějšího. Obrazně řečeno: nabila jsem jsi úsměv. Došlap ve VFF je odlišný než při barefoot ( v mém případě více přes střed chodidla ) a rovněž, pokud  jsem při bosoběhu pocítila únavu nazula jsem klasickou obuv a bylo po problému. VFF zapojuje svaly o nichž jsem do následných po tréninkových muk neměla ani tušení, že na dolních končetinách vůbec mám. Co s tím: obrana = útok, takže běhat a rozběhat.

 

Žádné komentáře: