středa 18. dubna 2012

PO: volno
ÚT: 20 km online inline. Od báječných sáríholek jsem si z večerního srazu přivezla dáreček
                 do výbavy: speciální funkční běžecké ponožtičky :-D


ST: 10 km Sosnová, trail ( 4 km bosky ). Sluníčko se na nás usmálo a hned se běželo o něco lépe.
ČT: 11 km Střižák, trail ( 2 km bosky )
PÁ: spinning
SO: volno
NE: +- 27 km Sosnová, trail. Vážně jsem se neuťukla v těch číslech. Jakoby tlapy tušily, že
                     jim hrozí kariérní konec, tak do toho daly zkrátka všechno. Původně jsem se
                     vydala na běžné venčení hafana, ale jelikož se mi běželo naprosto fantasticky
                     ( což bylo k poslednímu fiasku na Střižáku - měla jsem nutkání poslední tři kiláky
                     dojít snad po rukách, popřípadě zahájit plazení, velké překvapení ), tak jsem se
                     rozhodla pokračovat... 

 BLOGY
Běžecké blogy jsou pro mě motivací a inspirací zároveň. Je příjemné udržovat kontakt s běžci i tímto způsobem. Čerpám díky nim síly do dalších dnů, jsou mi studnicí cenných rad a sbírkou jak dojemných, tak i vtipně laděných příběhů. Ráda pročítám blogy s „osobností“. Řádky, které připomínají nákupní seznam do supermarketu, jsou sice praktické, ale značně neosobní. Sympatizuji se stránkami, pod nimiž si mohu představit konkrétního člověka a ne jen vzdálenost. Běžecké příhody ( a nejen ty ) tak „polidšťují“ autory pro mnohé nepředstavitelných čísel na krokoměrech. Ukazují, že i tihle lidé prožívají obyčejné starosti a radosti jako všichni ostatní a jejich svět není natolik uzavřený či jiný, jak by se mohlo na první pohled zdát.

Milý poznatek z mého www průzkumu na závěr: co spojuje běžce? Odhodlání, vytrvalost, nadhled a v mnoha případech notná dávka smyslu pro humor.

O mém vlastním blogu
Stránky které spravuji vznikly současně s mými prvními krůčky a jejich text považuji mimo jiné za jakéhosi průvodce. Zaznamenávám a komentuji veškeré aspekty, které ovlivňují běh, popisuji celý svůj vývoj od přetnutí pomyslné startovní pásky až po aktuální stav – fyzický i psychický. Snažím se zprostředkovat věci, které již zkušení běžci nevnímají nebo považují za samozřejmost. A byla bych potěšena, kdyby si čtenáři odnesli, že běhání sice občas bolí, ale přináší nespočet úžasných zážitků a specifický druh radosti a svobody.        

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: