neděle 19. února 2012

Pár dní mimo, po nepřízni počasí i osudu jsem ale zase zpět se svými keckami na cestách.

NE: 21 km Sosnová, trail. Část trasy připnutá k Enya. Statečně jsme se popraly s následky
                 roztátého sněhu, ale řeknu vám, byl to docela boj, naštěstí jsem obě tvrdé holky
                 a po prvním vykoupání, nám už bylo všechno jedno. Nechci sice předbíhat
                 událostem, ale i přes kvalitní protažení se velmi obávám, že absence tréninku
                 způsobí moji dočasnou invaliditu :-D, jelikož jsem se v kilometráži dneska zrovna
                 nešetřila, ale znáte to, když si tělo i mysl poručí .... 
PO: volno. Přesně jak jsem čekala, nohy srovnatelné velikostí se sloními a cesta po schodech
                 vykoupená slzami
ÚT: volno. Stále pykám za svoji školáckou chybu
ST: 10 km UnL, výklus na asfaltu
ČT: 10 km UnL, výklus na asfaltu. Už nějaký týden válčím s bolestí v oblasti metatarsu,
                dneškem "přetekl pohár", vypustím asfalt a vrátím se do terénu, uvidíme,
                zda se noha srovná
PÁ: volno. Běžecký dres vyměněn za šaty a kecky nahrazeny lodičkami. 

SO: 10 km Sosnová, trail
NE: 10 km Sosnová, canicross s Enya. Dopolední srážky vytvořily na louce "aquapark", což
                 nesmírně potěšilo moji štěkající společnici a mě nakonec vlastně taky. Bylo mi
                 jasné, že se cesta suchou nohou tak jako tak  nezvládne, tudíž proč si to neužít
                 stylově! Enya od čumáku po ocas totálně zráchaná, na mně by se suchá nit taky
                 nenašla a běžecké boty skončily připnuté na vodítku u pasu.... jo tak trochu jsme
                 budily pozornost :-D.  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: