pondělí 23. ledna 2012

PO: 14 km UnL, asfalt. Mokřadů jsem si včera užila až až... proto silnice a chodníky docela
                 bodly
ÚT: 16 km UnL, asfalt. Tradičně jsem "vychytala" počasí - zima, déšť a sněžení. Shlédnut
                 tématický film: Without Limits. Řekněte sami, kdo by neměl chuť se jít
                 pak proběhnout ?
ST: 11 km UnL, asfalt
ČT: volno
PÁ: 16,5 km křížem krážem UnL, asfalt. Suprové proběhnutí v mrazivé noci
SO: 13,5 km UnL, asfalt. Běhání po mexickém jídle... nebudeme si nalhávat, nebylo to zrovna
                    ideální
NE: 30 km online inline. První předsezónní provětrání koleček s Ojou :-)

Na tlapky jsem nazula v dosti neobvyklé roční době brusle – 29.leden a teplota těsně pod bodem mrazu. Kolečka jsou mojí srdcovou záležitostí, takže tenhle výlet mě donutil se předčasně zamyslet nad tím, že inline sezóna oficiálně začne za pár měsíců a já budu pravděpodobně stát před nemilým rozhodnutím zda jezdit či běhat. Provozovat tyhle dvě aktivity současně na 100% zkrátka nejde. Týden má sedm dní a minimálně pět kvalitních tréninků jak běžeckých, tak lajnových se do nich nevtěsná …. jednoduchá matematika. Brouk do hlavy nasazen: MČR v Račicích x běžecký maratón.

Raději ponechám prozatím tuto kapitolu otevřenou a budu se věnovat přítomnosti - podrážce na keckách
     

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: