pondělí 14. listopadu 2011

PO: volno - mlhovky bohužel nevlastním
ÚT: 18 km Střižák, nezvládla jsem časový harmonogram, setmělo se dříve než jsem
                předpokládala. Od přátel jsem dostala jako dárek čelovku, moje nová technická
                vymoženost se ale v té šílené mlze ukázala ( promiňte mi ten výraz )
                naprosto na hovno. A aby toho nebylo málo, cestu mi zkřížilo sele a já se modlila,
                abych se nepotkala ještě s jeho rodiči. Tudíž dnes dobrej adrenalin, víckrát už
                prosím ne   
ST: 12 km Střižák, poprvé bez bandáže. Další překrásný kulturní večer s přáteli,
                opera: Guiseppe Verdi - IL TROVATORE
ČT: +- 50 m selhaly mi vazy, pravděpodobně jsem s tréninkem začala dřív a "tlačila" víc na
                   podrážku, než by se po úraze mělo. Běžecký dres vyměněn za cyklistický
                   - spinning  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: