pondělí 7. listopadu 2011

PO: 4,5 km s Honzinem, zbytek teamu jsem raději ani nenaverbovala, jelikož se mi podařilo
                  se o víkendu přiotrávit jídlem, tudíž jsem si nebyla jistá, zda se vůbec budu
                  schopna rozhýbat
ÚT: 18,5 km Střekov a okolí, v doprovodu Honzina. Vypadá to mezi námi na dlouhodobější
                    běžeckou spolupráci :-)
ST: 4,5 km UnL, delší vzdálenost mi kotník bojkotoval 
ČT: 12 km Střižák s Honzinem. Dneškem rehabilitace ukončeny....čas ukáže, jak moc pomohly
PÁ: volno
SO: 13 km Sosnová, jasná obloha a první ranní mrazíky
NE: 18,5 km Sosnová - Okřešice - Česká Lípa, měla jsem pocit, že běžím turistickou dálnicí.
                    Krásný den a oblíbená trasa. O pozitivní náladu mě připravil jen příjezd do UnL,
                    které se utápí v neprostupné mlze... asi jsem zhýčkaná z vesnice, ale v tomhle
                    prostě odmítám běhat 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: