úterý 13. září 2011

PO: volno
ÚT: 12 km na prvních pěti kilometrech mi nohy dávaly znát, že jsem si zaběhla sosnovský
                1/2 maraton, ale pak se vzpamatovaly, nastavily tempomat a vše bylo zase ok...
                až se pomalu ani nechtěly zastavit
ST: 12 km 
ČT:  volno
PÁ: 20 km Sosnová - na pohodu polem, loukou, lesem a s časem  1:45 ... yesss
SO:   9 km včerejší běh na mně zanechal typické ( takže trochu bolestivé ) následky,
                 tudíž dneska dost ztuha. Plus příjemných 16 km online inline s tatínkem
NE: 15 km slejvák, průtrž mračen, přívalové deště .... keckama mi protekl potok,
                 nezůstala na mně suchá nitka a doběhla jsem s varhánkama          

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře: