pondělí 20. května 2013

Mácháč running festival - bosá noha 
„závod na 5-9 km“ 
:-D
Když se to…tak komplet
O den dříve:
pomerančové maté + tmavý pu-erh + smažený baklažán  = probdělá noc + žaludeční potíže  

V den závodu:
orientační nesmysl + nedotankovaná nádrž u auta = málem prošvihlá registrace + hledání rezervního kanystru

Na místo jsem dorazila nabroušená, hladová a nevyspalá. Dokonce jsem zvažovala, že to zabalím. Ještě že jsem to nevzdala.  Sundat boty… tři, dva, jedna, start!  Závod se rozběhl v dost pomalém tempu, takže na prvních kilometrech jsem se držela za první trojicí. Neznalost trasy a příšerné horko mě však vytrestalo. Nahoru, dolů, nahoru, dolů… přestala jsem kontrolovat došlap, funěla jako parní lokomotiva, chtěla zastavit a naprosto vážně jsem zvažovala napojit se v nějaké louži. Cíl v nedohlednu a značení trati jaksi taktéž. Logistická chyba: značení z cyklistického závodu, předešlé desítky a dalších akcí zamotaly nohy téměř všem účastníkům. Nicméně nakonec jsme se všichni zdárně sešli pod vítězným obloukem. Sečteno podtrženo, čas 34:33 - první mezi ženami (ale byly jsme jen tři zástupkyně něžného pohlaví, takže bedna vlastně jistá :-D - mělo by běhat víc holek) a přesně v půlce celkové výsledkové listiny.

První ročník pohodové barefoot akce se docela povedl, takže příští rok si to zopakujeme.  

Foto z: www.machacrunfest.com 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 komentáře:

ryba řekl(a)...

Parada a priste si nedelej z blbosti nervy. Auto zaparkuj na strechu a bez si zabehat do lesa, to funguje vzdycky. :)

Unknown řekl(a)...

Wuxi grtulace ! Parada :-)

wuxi řekl(a)...

Díky kluci. A vám se víkend taky pěkně povedl! Cizí blbost toleruji, ale svoji vlastní těžce zkousávám. Zpětně se tomu nakonec stejně jednou zasmějeme, aspoň není nuda. Kdybych měla jít každou svoji ptákovinu vyběhat, tak jsem už dávno ultrák :-D.